Ränder på ryggen

Söndag 24 april
Började dagen med frukost och lita dator nördande. Där mitt på dagen gick jag ut och lade mej på terassen för att läsa lite i en bok. Blev sjukt hett men flyttade efter en stund längre "ut" så där blåste det åtminstone. Sjukt skönt me efter att ha legat där i ungefär en halv timme. Kanske var lite längre men under en timme var det jag låg där och såg senare att jag faktist fått riktiga ränder på ryggen! :O Sjukt juh, efter så pass kort stund endå. Det säger ju en del om hur stark solen är iår. Det är ju för fan nästan lite skrämmande, man vill ju liksom inte förstöra huden totalt genom att ligga i solen :P
Dog där ute i värmen så var tvungen att gå in. Har suttit rätt mycket vid datorn sen dess. Fan vad söta vissa människor är^^
Rörde nog lite på fläsket idag också :D men inte mycke, jävla stign :P
Såg en film för en stund sen och efter det tv. Ska alldeles just sova. Imorgon kommer Sara hit vid ett-tiden och har lite att göra innan dess så skulle ju vara bra att orka upp itid :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0