På teater med söta vänner <3

Fredag 1 april
Ny månad har då inletts och dessutom första april, dagen då man får luras. Sara försökte sig på några skämt några gånger men hon kunde inte hålla sig från skratt själv så det lyckades inge vidare :P
Vanlig skoldag med två timmar engelska, en historia och så håltimme. Psycka sen och hälsokunskap. (Finns ju lite saker unter dagen som gjort mig lite halvsur först men det vände till något totalt skrattretande så :D)
Gick några varv runt på stan fören vi åkte hem till Sara, jag Cassu och hon. Kollade filmen Death at a funeral och mummsa lite glass :) Började sen spela lite Geni men efter typ fem minuter tröttnade vi... (Vi är kanske inte sånda genier vi vill tro att vi är :D)
Vid halv sju tiden bar det av in till stan och till tryckeriteatern för att se på Till Fedra. Såg en del folk vi kände där också.
Teatern var ganska så underlig men bra endå. Blev däremot förvånad över hur pass vulgärt språk de hade ibland och intima situationer eftersom jag inte förväntat mig något sånt.
När den var slut gick vi till Varuboden, nog för att det skulle stänga bara några minuer senare men det var varmare där inne juh :)
Föresten så kan jag bli lite små irriterad på mig själv när jag inte kan lära mej att nicka till hälsning som vanligt folk utan det blir alltid men en lyft hand också, hahah :) Ser väl så jävla töntigt ut men det gör å andra sida inget, om inte annat så kan den jag hälsar på ju få något att flina åt :D

Utanför stod vi sen och väntade och Sara tog lite bilder, bland annat denna som jag stal från hennes blogg:

Fan vad söta vi är ;) Haha! Men tyvärr är inte söta Sara med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0