OC och bygga hylla

Onsdag 13 mars
Sjukt chill morgon. Duschade länge, fixa hår och smink men for sen till skolan och äta. Den nya perioden inleddes med modersmål. Fick redan välja böcker och jag tog Se till mig som liten är, verkar lite underlig men man får hoppas på att den är bra endå :) Två timmar matematik och så himla svårt verkar det inte som tur är.
Sista timmarna biologi, det däremot tror jag kommer bli lite jobbigt men det ska nog gå bra endå^^
När jag kom hem kollade jag några avsnitt av OC (som jag lånat av Cassu^^) och så stack vi till lägenheten och bar upp en hylla, fan vad det tog i händerna. Så byggde vi också ihop min hylla, hihi. Älskar den :) jag var mycket bättre än mamma på det, hon höll bara på att hamra sönder ytan men tur nog lyckades jag rädda den.
Så kom vi hem och gjorde inte särskillt mycket fören det blev att sova :)

Tumblr_lho8c84yam1qeegeyo1_500_large
Ser så himla mys ut när de sitter där på stranden med elden brinnande :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0