Enda dagen jag började åtta den här veckan

Tisdag 19 april
Idag började jag klockan åtta men slutade redan tio :) Satt med Sara i datasalen en timme efteråt och sen stack vi alla och äta. Så stack Katten och Cassu in till stan och jag åkte med Sara till Säästö Pörssi. Köpte typ inget.
Så till lägenheten och kolla om mopon startade men nejdå -.- Vilket ju i och sej är helt förståeligt med tanke på att den stått där hela vintern men pappa får fixa det sen när han kommer hem :)
Så sku mamma och handla och där såg jag Katten och Cassu igen. Köpte glass som jag gluffsade lite av när vi kom hem.
Nu har jag kollat på tv en stund. Bland annat detta:

haha :D

Tänkte ta en kort joggingtur nu och senare kommer Sara hit så då får man se vad vi hittar på :)

Kommentarer
Postat av: Lily

Nice site, Keep it up

2011-08-31 @ 13:30:53
URL: http://lily.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0