Utlåsta...

Hos Robin gjorde jag ett försök till att babbla med honom men han var så inne i något jävla spel på fb så struntade i honom och gick och kollade filmen "farsan" med Api istället :) Den var helt okej, inte jättebra men går att se.
Så hade Robin fått order om att fixa pasta med köttfärssås så det gjorde han och det blev faktist skitgott!
Vi åt persikohalvor med grädde till efterrätt och gjorde massa onödigt.
När vi var ute och Robin fixade lite på mopeden ständge Api dörren utan att ha nyckel med så... vi blev utlåsta... Hahaha, ingen var hemma så ringde till mamma som kom och hjälpte oss. Vi åkte till deras mammas jobb och lånade hennes nyckel och så for jag hem på samma gång :)
Satt och babbla med Katten en stund<3 (Och så måste jag säga att vissa människor är lite jävla lama och trista men... inte mitt problem :D)

Nyss kom filmen Jumper på Tv Viisi, har sett den förut men fan vad bra den är!
http://no-saint.org/wp-content/uploads/2009/09/jumper2008blu.jpg
http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/jumper-co-stars.jpg

För tillfället sitter jag och kollar på Oskyldigt Dömd med Mikael Persbrandt. Haha, hans rollfigur Markus är rätt humor det också. Men det var slut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0