Mamma fyller år<3

Torsdag 21 april
Vaknade vid halv nio och grattade mamma som fyller år idag<3
Så gjorde jag mej klar och stack till skolan. Började egentligen först en och en halv timme senare men vi hade någon periodrapport som jag i och för sej skulle kunnat missa men bestämmde mig endå för att gå på den.
Efteråt satt jag i datasalen med Sara och efter maten hade jag matematik. Sist två timmar geografi.
När det var slut for jag till teckasalen och gjorde ett kort till mamma (Sara och Katten gjorde också varsitt ;D)
Så stack vi alla in till stan. Gick omkring lite, åt glass och satt på gräset eftersom solen lös så skönt men nästan såfort vi satt oss blir det mulet så vi stannade inte så jättelänge. Gick omkring lite med sen till lägenheten. Sara och hennes mamma kom med för att också de gratta min mamma. Vi satt där en stund men så hade jag fått skotern fixade så körde hem den. Hemma duschade jag, åt och lite sånt. Körde sen iväg till Sara. När vi varit där en stund och sysslat med massa humor saker åkte vi med Linda och Jonas (Saras syster och hennes pojkvän) till ABC där vi åt franskis. Helt dött där typ så det var lite smått trist me no kiva att sitta där och babbla endå :)
Så tillbaka till Sara där vi slöa en stund innan jag körde hem.
Här hemma har jag inte gjort mycket. Fick sådär smått panik eller något över att jag inte anmält mej till omtentamen typ tre minuter före tolv (sista anmälningsdagen var idag), loggade snabbt in på Wilma mej hittade inte dedär så började skriva ett meddelande tills tudiehandlädaren men när jag skulle kolla vad kursen hette så såg jag att hon endå höjt åt mej från en femma (som jag fick i provet som sket sig) till en sexa så då var det ingen panik. Skriver om den senare då i så fall :)


Vår<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0