Underbart väder<3

Lördag 23 april
Steg upp klockan tio. Gjorde mig klar för att sticka in till stan men vi (jag och Sara) for inte iväg fören ungefär halv ett. Gick först omkring där lite men var rätt tråkigt så gick till butiken istället och köpte glass. Senare såg vi Emmi också så stannade och snackade med henne en liten stund :)
Men så körde vi iväg till pumpis en sväng, Sara ville fota och så då där låg vi i solen en stund och gick sen omkring och knäppte lite bilder inna vi körde hem till mej. I bara tröja dessutom och det var inte ens kallt^^
Vi var påväg att sticka vidare till Sara men Robin och Api skulle komma så jag stannade hemma och vi bestämmde istället att jag skulle åka dit sen när dom stuckit. När Robin och Api var här satt vi ute på terassen i solskenet och babblade om massa intressata saker :)
När dom sen stack hem for jag direkt iväg till Sara. Vi gjorde inget speciellt, kollade på lite bilder från dagen, slöade och babblade. Men var inte där länge för de skulle bort utan körde istället iväg till Veka och Stefan eftersom Stefan fyllde och mamma och pappa var där. Fick sjukt god skinkpaj bland annat^^

Älskar föresten att köra när det skymmer sådär lite vilket det gjorde när jag körde hem och hade ordentligt med kläder dessutom så frös inte ett dugg :)








(alla bilder tagna med Saras kamera)

Kommentarer
Postat av: Cassu

vadåå att du är sööt på tredje bilden :D (okej no fö att du allti e söt men ändå :D)

2011-04-24 @ 17:55:36
URL: http://cassuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0