Pingis spelande och mera pluggande

Funderar på att ta bort föregående inlägg... Mitt humör är tillbaka på vanlig nivå och jag är glad igen så det låter bara sjukt löjligt och underligt alltihop :P Kortvarigt också som tur är :D
Och ärligt så är mitt humör för det nästa skitbra så jag har inget att klaga över^^

Tisdag 5 april
Imorse sa sig pappa ha brott så jag gjorde mig klar lite i förväg men tror ni att han var klar att åka då eller? Ne precis -.- Men jag kan ju inte påstå att jag var vidare ivrig att åka till skolan och kemiprovet heller. Har ingen aning om hur det gick men det får man se imorgon. Räknandet tror jag sket sig rejält men annars var det nog okej.
Sen slutade jag eftersom vi egentligen inte hade någon förberedande till hälsokunsskapen men stannade endå där med mina finingar :D Så fick de ut sina prov och vi gick till stan. någon var i Brankis så Katten gick dit för att babbla lite.. Slutade med att vi var där inne och spelade pingis när de andra stack. skoj var det :D
Så gick jag till lägenheten och läste på prov, tänkte att det kanske skulle gå bättre där för här hemma sitter jag ju endå bara här vid datorn... Och det gick faktist riktigt bra. Läste nästan allt men sen kom mamma och slamrade i kärl och massa så tappade koncentrationen.
Vi åkte och handlade... Vilken syn! Hahaha, så fiiint juh :D haha x) det måste jag bara säga, vad jag snackar om däremot får förbli en hemlighet^^ (Sen så skulle jag ju kunnat vara utan att se vissa saker men... ja :) haha).

Nu efter att ha nördat här får jag läsa klart hälsokunskapen, lite trist kanske men åtminstone intressantare än gårdagens kemi och definitiiivt mycket enklare än morgondagens finska. Usch!

Knapra morötter ska jag också nu, för... det är gott!^^
Tumblr_lg1y7jlqtx1qatpulo1_500_large
De fungerar tydligen perfekt som bukett till en dejt också verkar det som :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0