Aino

Lame uppdatering förlåt men har bara inte blivit av. Nu är jag dock tillbaka :)

Fredag 26 augusti
Så hade en skolvecka gått igen. Började tio vilket var otroligt skönt fasten jag gick och lade mej alldeles för sent. Men man kan ju inte bara sticka när ens vänner behöver snacka<3
Psykologi en timme, sen håltimme, matematik och två timmar modersmål ennu innan vi slutade. Blev på stan med Sara och Jenny. Köpte glass. Aino. Har aldrig smakat på denna förut. Det var vaniljglass med hallonsås och macadamianötter. Mums<3 Orkade inte äta hela så vi drog hem till mej en kort sväng innan det blev stan igen. Träffade Nette så henne satt vi och snackade med en stund. Sen åkte jag med hem till Sara. Hon hade kusinbarnet där så vi var lite med henne ute på gården. När de åkt hem kollade vi filmen Friends With Benefits. Rysligt bra.
Så var de snälla och tänkte skjutsa mej till stan men stannade i Bäljars istället. Där hade jag ingen laddare och telefonen var död, ingen dator heller så fanns inte precis mycket att göra. Men jag var sömnig så det blev att sova rätt tidigt.


Traditionen med suddiga bilder måste nödvändigtvis upprätthållas så här har ni :D Sara med kusinbarnet på studsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0