Börjar åtta imorgon.

Internet har bråkat ennu mer så kollade på ett avsnitt av Vampire Diaries igen som hade hunnit ladda klart sålänge som det funkade :)
Men i varje fall så sen jag kom hem har jag kollat på tv lite och annat suttit här. Snackat lite med lite roliga typer^^ Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova :) Börjar klockan åtta imorgon... Inte skönt precis men man får väl bara ta sig i kragen :)
Borde ha åkt hem till Bäljars idag också men mamma var borta och jag har ingen nyckel till garaget så slapp inte åt skotern... Har nämligen två böcker lånade från förra året som Katten och Cassu ska ha :) Så borde jag ju köpt böcker själv också men gör det en annan dag. Böcker är tråkiga och dyra juh, såna vill man inte köpa :) Men några böcker har jag fixat (bara ingen som råkar vara för denna perod :P).

Sist Sara var här sattsade vi mest på suddiga bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0