Elokuu.

Bestämde mig för att se den finska filmen Elokuu medna jag packade det sista men det slutade med att jag satt som klistrad eftersom den var mycket bättre än jag väntat mig. Jag förväntar mig i och för sig aldrig något bra av finska filmer... Bara fördomar kanske men vadådå det har väl alla? :)
http://static.iltalehti.fi/leffat/dvd_elokuu1008JID_ad.jpghttp://estb.msn.com/i/81/B04B9A381970FCDD639677A35B79D.jpg
Ganska bra film och skulle inte ha något emot att se ut som den där tjejen heller :)

Nyss tömde jag kaninburen så mamma kan riva ner den.
Nu blir det att lasta på skotern. En hel del. Fy fasen... kommer inte vara roligt att köra :P Sen ska allt dessutom bäras upp för alla trappor...
Hem till pappa (som inte ens är hemma ennu tror jag) måste jag också och vid sextiden ikväll kommer Sara och hälsar på en stund<3
Vi hörs senare (om jag får datorn med mig vill säga)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0