En kväll med Sara och Jenny<3

Fredag 19 augusti
Älskar fredagar! Av den enkla anledningen att det är den enda dagen i veckan som jag börar först klockan tio. Började med en timme psykologi och sen en håltimme. Satt i datasalen med Sara, nördade lite och gjorde en läxa. Så hade vi matematik en timme och mordersmål två timmar. Sara stack hem direkt så det gjorde jag också.
Fixade lite här, packade lite jag skulle ha med till Pappa och kollade sen vidare på den där jävla serien jag har blivit beroende av :P
Lite innan halv sju kom Sara efter mej och hon, jag och Jenny åkte till ABC. Åt franskis med gurkmajonnäs. Omnom<3
Satt där ute en stund och snackade. När vi skulle gå igen lyckas jag bra som vanligt... Nej så farligt var det inte, bara lite humor :D Hade precis sett en bil jag trodde var Tomas och antog att Robin också var med. De åkte till Shell så vi gick dit men då hade de redan stuckit (om de ens var de). Vi fick tråkigt så vi gick in till stan istället.
Till butiken och köpa en dricka och så satte vi oss och snackade om de ena intressanta efter de andra^^
Strosa omkring lite ibland och såg lite skojiga saker.
Så berättade Sara och Jenny om något jag inte såg och jag förstår inte hur jag kunde missa det! :O Men om det stämmer är jag sjukt glad men om det inte stämmer är det enklare på något vis. Typ så... Svårt att förklara och jag tänker inte gå närmare in på det.
Senare började det bli lite kallt så vi fick skjuts hem och hemma blev det dator en stund men var skitsömnig så gick och sova rätt tidigt :)

En bild Sara tog igår (lånad från hennes blogg) eftersom jag aldrig tycks ha några egna bilder... Nej men orka bära kameran med sej liksom. Sara fota med telefonen men sådan bra telefon har tyvärr inte jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0