Första skoldagen avklarad^^

Tisdag 16 augusti
Vi slutade tolvtiden någon gång och efter att ha pratat med studiehandledaren gick jag med Cassu och Katten till stan. Ett åkte dom hem så då gick jag också hem. Sen fightades jag med internet eftersom det inte ville fungera. Vet inte om det är något fel just nu eller om det är otroligt dålig kontakt här. Men i förrgår var det helt okej och igår var det i och för sej dåligt men inte så uruselt som idag. Hoppas att det bara är något tillfälligt.
Så ringde Nette och undrade om jag kommer till stan och träffa henne vilket jag gjorde. Hängde där nån timme med bland annat Fredo, som fyller år idag för övrigt så grattis till honom! Men han skulle stick lite före sex och Nette stack med så då gick jag också hem. Det var bara det att det totalt ÖSTE ner så hela jag var dyngsur när jag steg innanför dörren.

Regnig dag med andra ord.

Mörkt och regnigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0