I want not to want him

Tisdag 30 augusti
Religion två timmar bestende av intressanta diskusioner. Modersmål en timme. Nordiska språken. Efter maten som bestod av morotplättar, riktigt gott och lite snackade med Jenny och sånt hade jag biologi två timmar. Sista timmen psykologi. Den lektionen gick fort så det var skönt. Väntade skitlänge på att studiehandledaren skulle få tid för mej men hon satt och pratade i telefon så jag gick. Kom hem ett varv innan jag gick och träffade Nette. Snackade lite med Robin, förundrades över hur folk kan bete sej såotoligt olika från dag till dag, babblas och lite sånt innan hon stack hem.
Hemma har jag kollat vampyrer<3 Ätit lite lakritsglass och snackat med folk. Det är komplicerat dehär...
Vet inte vad jag borde göra... vet inte ens vad jag vill göra :/ Misstänker saker och sånt.
En vän har föresten gjort något som ifall han kände det var det rätta att göra är jag stolt över honom men funderar endå lite om han verkligen tänkte igenom det noga. Får bara hoppas på det :)

Har så många tankar i huvudet just nu. Så här kommer lite passande låtar.








Dröm söta drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0