Kommer tvingas ha en lång muntlig presentation... Fy fan.

Torsdag 18 augusti
Till skolan klockan åtta. Efter två biologitimmar satt jag i datasalen på håltimme. Sen matematik och två timmar religion. Tror religionen kommer bli rätt intressant. Men sen kommer vi också ha ett skriftligt arbete som vi har sex timmar på oss att laga och sen hålla en muntlig presentation på. Fy fan, vill INTE ha den presentationen, och lång ska den vara också... Minst en kvart tror jag det var. Men sen har vi åtminstone inget prov på denhär kursen. I och för sej har jag mycket häldre prov än presentation men whatever :P
Mitt ämne nu är barnarbetskraft men tyckt någon sa att två hade "hoppat ur" kursen så nu finns det två till ämnen att välja mellan så funderar på att byta men få se.
Efter det fick jag sluta. Annars skulle vi haft Snille (typ skoltidning) men det börjar först nästa torsdag :)
Gick till stan med Sara. Biblioteket bland annat. Men så åkte hon hem och jag gick hem jag med. Förde väskan och åt lite innan jag stack iväg ut igen för att träffa Nette. Hon mötte sin kusin i skolan så jag gick dit. Vi for in till butiken, köpte glass. Tranbär, rätt så gott faktist.
Hennes kusin tog bussen hem och vi gick till S-market där vi satt och babblade strunt med Fredo :D Så stack hon till nån och jobba så jag kom hem.
Fixade matematikläxan eftersom Sara skulle komma och hämta sin bok sen.. Som duktig studerande har jag nämligen inte skaffat mej den än (A)
Resten av kvällen bestod i princip av serien jag är beroende av... Snart är hela första sesongen färdigkollad.
Så mummsade jag i mig en god svampomelett innan det blev sovdags.


Gulligt foto på en gullig kossa från när jag var och tog en massa foton på dessa stirriga varelser^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0