Inte ifred ens på toa!?

Onsdag 17 augusti
Slutade skolan efter att ha haft sex lektioner. Helt okej dag. Sen gick jag med Sara till stan, satt och åt en glass bland annat. Och fick vara med om den lyxen att få skjuts hem... Och till skolan imorse också. Haha det är några hundra meter men inte tackar jag ju nej precis.Nej men Sara råkade köra förbi precis när jag skulle gå över vägen så de stannade och jag hoppade in :)
Hemma har jag typ inte gjort något. Glömmde be mamma om nykel till garaget så det blev att vänta på att hon slutade jobbet vilket var typ nio. Men jag fördrev tiden med Vampire Diaries. Jag är fast... Det är inte kul när man känner att man bara måste se resten. Får försöka se allt nu så snabbt som möjligt så behöver jag inte gå och längta efter nästa avsnitt mer :) Och snackade med Nikke. Det är sjukt länge sen vi snackade ordentligt... Det är det där med tidsskillnaden. Jobbigt men om några månader är han hemma från Korea igen :) Är nog avunsjuk på hans vistelse där, han har upplevt så mycket där och kanske också lärt känna sej själv ennu bättre genom att få så mycke nya erfarenheter.
I varje fall så när mamma kom hem åkte vi direkt till pappa. Hämtade böckerna och tog en dusch (skulle inte hunnit innan tio idag heller efter att ha kommit hem...).
Vågade inte duscha här i lägenheten tidigare efter det som inträffade idag. Haha nej så hämst var det inte men usch! Jag kommer hem från skolan och går på toa men får man vara ifred? Nej eftersom de arbetar på huset fortfarande så kommer en kille upp med en lift eller vad det var och började fixa på badrummsförnstret! Som tur var börjde han ner sej typ direkt och började fixa något nedanför fönstet så då smet jag snabbt som ögat ut. Det var inte så kul kan jag berätta :D


Som sagt. Suddiga bilder var det vi sattsade på när Sara var här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0