Vakna vid nio.

Sova bort hela dagen? Jo men tjenare! Istället för att sova till mitt på dagen som jag antog att jag skulle vaknade jag innan nio.. Låg kvar i en halvtimme ungefär men kunde inte sova så struntade i det och steg upp istället.
Funderar på att se någon film nu men kan inte bestämma mig för vad jag ska se.
För övrigt så vet jag inte alls när jag åker till Karis för det är en sak jag skulle vilja fota men det går först sent på eftermiddagen och vet inte om jag orkar vänta så länge. Men jag borde oavsett börja packa ihop allt snart.

Nu drogar jag denna vackra låt<3 Och får en sådan lust att kolla på twilight men det tänker jag inte göra nu.

In the night, I hear 'em talk,
the coldest story ever told
Somewhere far along this road,
he lost his soul
To a woman so heartless.
How could you be so heartless?
Oh... How could you be so heartless?

Kommentarer
Postat av: Cassu

true men ändå :( :)

2011-08-14 @ 13:43:19
URL: http://cassuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0