Konst och så något grötaktigt.

Tisdag 23 augusti
Två timmar religion. Skoj :) Men ser inte fram emot presentationen ett dug! Modersmål en timme fören min hungriga mage fick lite mat i sej och så två timmar biologi. Skoj det också :) Sista timmen psykologi men gick sen till konstsalen och jobbade en timme. Har en massa idéer men kan inte bestämma mej för vad jag ska börja med.
Hade snackat med Robin om att han skulle komma hit och berätta hemliheter så när han fick reda på att hans mamma och Api skulle kolla hit blev han rädd. Haha nej men vi sköt upp det till imorgon. Istället stack jag och träffade Nette när hon kom hem från Hesa. Vi snacka strunt och gick omkring. Lite efter att vi kommit hem hit kom Api och Disa. Vi gjorde inget särskillt, snackade lite bara. Nette stack hem och så lte senare skulle de andra till butiken så jag följde med.
Hemma igen blev det ett avsnitt med vampyrerna innan jag tog en dusch och har nu mest suttit här och babblat strunt och ätit nån "YOSA", typ grötaktit fast mer som puré. Kan inte beskriva den. Hatkärleksrelation har jag också till den. Skitgod samtidigt som jag nästan inte gillar den.


Sådär ser den ut i varje fall. Nam^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0