Kväll spenderad hos Sara

Lördag 6 augusti
Stack på jobb och när jag slutade regnade det lite, jag körde ner till färjan och det började bara ösa ner... Tur så slapp jag lite under tak medan jag väntade.
Hemma satt jag mest här. Hade egentligen tänkt köra upp till Karis men hade ingen lust med det i regnet så fick snällt vänta på att mofa skulle komma ner, dricka sitt kaffe och sen åka med honom :) Klockan hann bli lite mycket men det gjorde inget. Han körde mej till Sara där vi hade sjukt roligt. Har inte träffat henne på flera veckor så vi hade en massa att snacka om. Jag har ju jobbat och inte varit i Karis nästan alls, hon har tävlat, varit i Tyskland och massa så.
I tyskland hade hon köpt en gullit t-skjorta till mig (Taaack<3) och så visade hon alla andra snygga kläder hon köpt. Blev ennu mer besviken på att jag inte slapp med när jag såg allt dedär fina juh :(
Så medan vi satt och snackade såg vi på Ice Age - Dawn of the Dinosaurs och Prom. Den sistnämnda var riktit bra!

http://blog.80millionmoviesfree.com/wp-content/uploads/2009/05/ice-age-dawn-of-the-dinosaurs.jpghttp://moviesdatacenter.files.wordpress.com/2011/05/prom-2011.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0