Lördag kväll med Nette<3

Lördag 27 augusti
När jag vaknade började jag reda upp gammla saker. Tidningar och lite sånt. Tömde både inneburen och uteburen som Elvira haft. Myste lite med Tarzan. Så duschade jag och lite sånt.
Åkte till butiken med pappa. Handlade lite snabbt sen for vi till Hesburger och åt. Blev en kycklingsallad för min del. Med gurkmajonäs... Så gott!
Efter det körde pappa mej till lägenheten och kom med upp en stund.
Lite senare gick jag till stan och träffade Nette. Såg en mopo som var rätt så grau^^  Satt och snackade om lite allt möjligt. Så träffade vi Anna, en som gick i min klass i högis. Chillade lite med henne men så skulle Nette hem. Hon fråga om hon fick sova hos mej istället så visst men hon stack hem och duscha och hämta lite saker. När hon var klar träffades vi i stan. Åkte med Annas kompis till abc. Michael, en av Nettes kaverin var där så vi satt och snackade lite med han och några han va med en stund innan de åkte iväg.
Nån ukrainsk gubbe började snacka med oss på finska. Visst jag fattade någorlunda bra de ord han sa men han prata om något helt underligt och hoppa från ena samtalsämne till andra så det va ringen logik i något han sa. Jag berättade att jag inte kan finska men då börja han bara babbla ennu mer med mej så vi gick över till Shell en sväng innan vi kruisade runt lite i stan.
Anna skulle hem en sväng så vi satt med några typer under tiden vi väntade. Gulligt folk :D Hon kom tillbaka och vi satt alla där en stund men tillslut började alla sticka så det gjorde vi med. Hemma tänkte vi kolla någon film Crank men ingen av oss orkade så vi stängde av det och sov istället :)
http://coreytess.com/wp-content/woo_custom/21-crank_sucks.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0