En blå liten slända

Onsdag 3 augusti
Jobbade på förmiddagen, slöade resten av dagen. Det är ungefär så min dag såg ut. Danne och mamma byggde ihop skåpen så de ska bli kul att se hur de ser ut där hemma nu :)

Torsdag 4 augusti
Jobbade igen och åkte sen hem. Lite senare kom Robin hit så vi stack och fixade på hans moped. Eller snarare - han fixade på sin mopen och jag satt och fördrev tiden med att pyssla ihop lite saker av blå järntråd, tillexempel en slända^^ eller stog och mummsade i mig en massa krusbär. Så snackade vi självklart om allt och skvallra om vad som hänt de senaste dagarna :)
Han lyckades inge vidare med att få igån den så en vän till honom kom och kollade på den men inte heller han fick igång den så där står den ennu.
När jag kom hem upptäckte jag att Danne och mofa var här, Danne åkte hem på fredagen så det var liksom sista kvällen han var här. Så blev klockan mycket och det var bara att säga hejdå :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0