Royal Desire.

Jag är lite rädd att jag inte ska få in tillräckligt många kurser tills jag går ut (eller då slipper jag väl inte ut men ja...). Jag antar att jag hade för få kurser förra året. Eller det var nog nästan 30 så det borde räcka. Eller 29 tro jag det är för det står 28 men läraren har inte skrivit in vitsoret i musik från förra året ennu så måste gå och prata med henne. Men iår har jag bara fyra kurser de två sista perioderna men får inte in någon annan kurs... En matematikkurs kan jag på in en annan period så ska fundera på det och så några extrakurser så ska det väl lösa sig. Det skulle svida rätt rejält om man skulle vara tvungen att ta ett år till bara för det så hoppas det lyckas.

Föresten så fick jag en present av Cassu idag. Christina Aguileras parfym Royal Desire^^ Tack så mycket!<3
Nu blir det att borta tänderna och sen sova. Usch vad klockan gick fort nu plötsligt.
Dröm söta drömmar<3
http://earsucker.com/wp-content/uploads/2010/08/christina-aguilera-royal-desire.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0