Jobba när man är ledig...?

Fredag 5 augusti
Körde iväg på jobb och när klockan var ett trodde jag att jag slutade (eftersom jag tog förgivet att jag hade alla dagar nio till ett) men gick och kolla på arbetslistan (som jag inte ens tänkt på att jag var med på eftersom jag inte var med veckan innan) för att se om jag jobbade lördag och jo det gjorde jag. Dessutom såg jag att jag inte slutade fören klockan två så det var bara att börja jobba igen men det värsta var ju att jag skulle varit ledig i måndags men jobbade endå eftersom jag inte visste -.- Inte så kul men det var fullt upp så jag behövdes ju tydligen.
Åkte hem och angstade. Haha, ne men inte gjorde jag något vettigt heller... Satt på datorn, åt god vispgröt och så på kvällen bjöd grannen på paj.


Vispgröten var gjord på krusbär och vinbär.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, va kul! :D

Har också en ljus-blommig kjol, som hör till samma "familj", om du inte ha råka sett de <3

2011-08-10 @ 22:22:22
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Sarris

Dom e de <3

2011-08-11 @ 21:51:01
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0