Chill hos Robin

Torsdag 11 augusti
Åkte till jobbet. När jag steg utanför dörren blev jag lycklig över att det höll upp så satte mig glatt på skotern för att köra iväg men långt han jag inte innan det började smattra på hjälmen och det blev mer och mer ju längre jag kom, kul att komma på jobb genomblöt...
Påväg över med färjan såg jag föresten finaste regnbågen jag någonsin sett sådär påriktigt :O Den var rätt nära så den var tjock som bara vad, och inga moln eller något ivägen så man såg hela bågen klart och tydligt. Fatta så sur jag blev över att kameran inte var med..
Så fanns det nästan ingenting att göra så min arbetsdag bestod till störst del av att bläddra i tidningar och babbla strunt med Robin och Cilla. Så senare kom Dessi så då var vi fyra människor på jobb men inget att göra.. Lite smålamt? :D
Robin slutade en halvtimme senare än mig så jag väntade på honom. Så stack vi upp till hans kämpä, chillade, snackade om det mesta som alltid och så tillrädde han nån utsökt middag bestående av makaroner i en påse med redan färdigt iblandade kryddor och sånt som skulle va tomat och mozzarella... okej det låter väl inte som det godaste precis men det smakade faktist riktigt bra. Bortsett från att de inte han bli riktigt klart så det var lite hårt men whatever :D Så till det "spökdricka"(mehukatti med smak av päron)...
Kollade på Tokyo Drift gjorde vi också. Kan man annat än älska den filmen? Jag tröttnar åtminstone aldrig på den :) Annars låg vi mest där i varsin soffa och lyssnade på musik.
Innan jag åkte hem gick vi en sväng ner till butiken och pantade alla burkar och flaskor han hade sparade, det hade blivit en hel del :P
Det var svinkallt att köra hem. Innan jag gick och sova satt jag här en stund. Snackade med Cassu och lite annat roligt folk.
För övrigt är jag nu stolt ägare av en blå colt tändare... Haha nej men var bara tvungen att ha den eftersom den var så fin! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0