Filmkväll med Eve :)

Tisdag 9 augusti
Så när klockan ringde var man ju inte överlycklig och otroligt pigg precis men inte heller så slut som jag varit rädd för. Det var som om det skulle börja regna igen så mamma var snäll och körde mej till Barösund^^ Eve hoppade hos sej och så jag vid färjan.
Jobbade första gången sammtidigt som Dessi och efter en stund blev jag bara heelt slut :D Hon måste nog ha tyckt jag var rätt jobbig.. och lat xD Så slutade jag och åkte över med färjan. Inget regn så kändes lite onödigt att ha mamma och hämta istället för att ha tagit skotern imorese... Men precis när jag ser bilen börjar det dugga och efter en stund ösregnar det så jag var ganska glad att jag inte behövde köra^^
Vi körde via efter Eve också så hon kunde komma hit och hämta sin cykel. Hon stannade ganska länge och vi han med att försöka kolla några avsnitt av Pritty Little Liers men det gick inget vidare så vi valde att kolla film istället. Baby, den var klart sevärd :) Och fortsatte med filmen Eating out - Drama Camp, sjukt bra och rolig. Handlar om en grupp människor, de flesta bögar, en transvestit/transexuell och några till som åkte till ett läger för att öva sig i drama, teater och dramatisering och tillslut tävlade de indelade i lag mot varann. Om man inte är homofob tycker jag den är värd att se :D
Efter filmen stack Eve hem och jag började kolla på nån film om vampyrer, Vampireboys men den var skitdålig och inget att se på så såg bara en kvart eller något... Har väl kanske ingen rätt att dömma filmen om jag inte sett den men fy fan va trist den verkade i varje fall :P Såg i varje fall The Boy In The Striped Pyjamas istället. En film som utspelar sej under andra världskriget om en liten kille som flyttar till landet och får inte gå bort från deras gård men hittar ett ställe där han slipper till andra sidan muren så dit ut rymmer han om dagarna. I närheten finns ett koncentrationsläger för judar och där finns en kille som är lika gammal som han och de blir vänner. På varsin sida om stängslet... Riktit bra film den med, otroligt sorglig i och för sig.

http://www.david-huynh.com/images/babyposter.jpg
med David Huynh :)
http://www.thequ.co/wp-content/uploads/2011/07/Eating-Out-Drama-Camp-poster-Brocka.jpg
Snygga killar o_O
http://divokys.blogg.se/images/2011/boy_in_the_striped_pajamas_147760618.jpg
Sorglig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0