Stjärnhimmlen.

Lördag 13 augusti
Sista dagen på jobb. Fasen så skönt. Nu har jag åtminstone förtjänat lite egna pengar. Vi plockade lite på saker en stund men sen fanns inte så mycket att göra idag heller. Och tur var väl det för jag skulle inte orkat med mycket heller. Haha men så förde jag sopsäcken, den vägde hur mycket som helst och den släpade jag på medan Robin kommer gående med en låda med lite potatis... (Det är väl ändå han och inte jag som borde leka stark -.-) Folk kollade snett kan man ju säga :D
Så skulle jag hämta posten men färjan hade precis åkt så orkade inte vänta där i tjugo minuter. Åkte sen efter dem med skotern och tur var det för jag skulle aldrig orkat bära dedär... Det var sjukt mycket :P
Så medan jag väntade på att färja skulle komma stod jag och snackade med Robin och Tomas... Eller snarare lyssnade på deras intressamta koversationer, mihihiiii :D
När jag kom hem var jag dödstrött och kolapsade direkt i sängen, tre timmar (?!) senare vaknade jag...
Föresten hade jag planer på att åka hem idag men det blev det inget med eftersom jag var så sömnig och dessutom finns det ingen mat hemma så jag sticker hem imorgon istället.
Mamma gick över till grannen med en paj så jag stack med för att få en liten bit jag också :) Mumms^^
Så kom mofa dit och de började se på någon film så jag kom hem och satte mej här.
Drack en energidrcka som jag köpte idag men min kropp är inte van med det eftersom jag aldri brukar dricka dem och inte heller kaffe så ja... Blev hyper, halvgalen och så är det ju vätskedrivande också detdär skitet -.-
Snackade lite med Sara om måndagen då vi förmodligen hittar på något roligt^^
Nu sitter jag vaken alldeles för länge och kommer sova bort halva morgondagen... Fy på mig.
Jaja, dröm söta drömmar nu<3



Var ut och fotade himlen ikväll. Diggar faktist den senare bilden av någon anledning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0