Blev ingen huvudstad idag för vår del.

Måndag 15 augusti
Vi var ju påväg till Helsingfors imorse Sara och jag och jo, vi var där i god tid, köpte biljetter och satte oss på tåget. Men tåget åkte aldrig iväg eftersom de hade elektriska problem så vi struntade i det. Tänkte åka senare på dagen istället men det blev inget med det heller. Dessutom var vädret dåligt och hälften av anledningen till varför vi åkte dit var att vi skule fota en massa. Inte lika kul att ta bilder när vädret suger. Istället har Sara spenderat dagen här. Vi har vandrat omkring på stan, kollat film, några avsnitt av The Vampire Diaries och slappat. Så åkte Sara hem efter att vi haft extremt udda men sjukt roliga konversationer.
Mamma kom hem från Båsa för några timmar sen och jag har fått uppackat det jag skickat med henne så nu ligger inte allt huller om buller överallt mer :)
Blev nog lite fast i serien så nu försöker jag se ennu ett avsnitt men det stärvar hela tiden -.-

Bilduppladningen sammarbetar inte heller så det får blir något som inte har något med texten att göra.


Hatkärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0