Annat perspektiv.

Lördag 20 augusti
Trots att jag gick och sova tidigt sov jag endå till elva. Det betyder minst tio timmar sömn :O Lite senare kom mamma efter mej, hem och plocka lite och så innan vi sen kom till Båsa. Här hjälpte jag till med lite och sånt.
Kvällen bestod till stor del av att snacka med underbara människor. Fick en del tankar åtminstone liiite utredda. Det är nämligen en del som snurrar i mitt huvud för tillfället så tack för det och tack för att ni över huvud taget finns. Tur att man har så fina vänner<3 :)
När vi nu enda snackar om att reda ut tankar genom att diskutera olika saker med folk så kan jag säga att jag (som så många andra) tycker att pojkar är enklare att prata med. Eller man får mer ut av det eftersom de inte tänker helt på samma vis som oss. Det hjälper en att kunna se situationen ur olika synvinklar och få bättre perspektiv :)
Tumblr_lk8zebuowi1qj5rbgo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0