Roliga kurser.

Måndag 22 augusti
Första måndagen i skolan. Jag gillar faktist måndagar den här perioden :) Först två timmar psykologi, religion en timme - gillas! Så två håltimmar sammtidigt som Sara^^ Som jag dessutom kan tillbringa i konstsalen. En timme matematik, helt okej och så två timmar konst. Har i och för sej inga jobbiga kurser alls den här perioden egentligen så alla dagar är rätt bra.
S
tack sen till tågstationen och möta Nette som kom hem efter sin första dag i Axxell City. Hon hade en massa intressant att berätta så vi satt och snackade en stund och träffade på lite människor innan hon fick skjuts hem så jag gick hem jag också.
Några Vampire Diaries avsnitt (eller tror det faktist blev bara ett... :O) och annat skoj, som exempelvis intressanta samtal på facebook och liknande :D


Vacker låt och killen kan ju sjunga^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0