Stan med Nette nästan hela dagen :)

Stack och träffade Nette igår sen. Gick omkring, såg saker som jag gärna skulle varit omedveten om. Så stack Nette hem till sig och jag till mig men efter si sådär en timme eller två frågar hon om jag kommer till stan igen så efter att ha gått om varann och inte hittat varann och snackat lite med Sanna hittade vi varann äntligen och gick och satt oss i en trappa. Lyssnade på Nettes musik medan hon rullade omkring på sin långboard :) Alla som såg mej trodde jag var nått angstbarn som satt ensam utan för en butik men whatever :D 
Lite före åtta for Nette hem så sen satt jag här. Fick veta en hel dej om en person. När nån anförtror sej sådär till en om värkligt personliga saker så känner  man säg rätt hedrad (hedrad är fel ord men kommer inte på något bättre). Fruktansvärt att såna saker förekommer men det gör ju det :/ En grymm värld vi lever i helt enkelt. Men den är sammtidigt rätt underbar :D
Satt uppe alldeles för länge och så räknade jag matematikläxan. Duktig studerande^^

Fårskalle kan man också kalla mej, fattar nämligen inte mycket av läxan :)
(Men får är åtminstone söta^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0