Musik på parkeringen.

Torsdag 25 augusti
Två timmar biologi. Efter det en håltimme på vilken jag var i konstsalen. Eller gick ut och söka en "bortglömmd skatt" till en uppgift. Kan inte bestämma om jag ska välja en fjälder eller en kapsyl. Tror det blir fjädern :) Efter maten var det rastmöte om gulnäbben. Tydligen så får vi inte ha den under skoltid eftersom föräldrar med mera tycker det som händer efter skoltid är fel. Så onödigt. Spelar inte så stor roll egentligen men att anlädningen ska vara att det kan kännas för vissa som att man måste delta fastän man inte vill men det är väl bara fegt att inte kunna stå emot bara för att de flesta andra är med men för övrigt sej jag själv igen anlädning till varför man inte skulle vara med på det heller. Jag menar den dagen står du mer ut ur mängden om du är klädd som vanligt än om du är med så.
Efter en timme matematik var det dags för ett till möte, även det om gulnäbben men nu angående hur vi ska ordna det. För nått kommer ordnas även fast vi inte riktit vet hur ennu :)
Två timmar religion men en massa intressanta diskusioner om etik och moral (första timmen avslutades med att alla, även lärarenn satt och typ gapskrattade :D). Så inläddes i princip dagens tredje möta. Jag har anmält mej för att vara me och skriva skoltidningen för att få fler kurser och det hade många andra också gjort så vi var fler än vanligt. Snackade om hur det kommer få till och klockan tre fick vi gå.
Robin ringde och berättade att han tyckte jag skulle vandra iväg till han så förde hem tunga böcker och sånt och träffade sen på Api och hennes kompis som jag gick med när de gick hem. Där snackade jag lite med dem och senare for jag, Robin, Nette och Martin till ABC. Satt där och babblade en stund innan Nette stack hem och vi gick till Robin. Tomas kom dit och det slutade med att vi alla satt ute på parkeringen och lyssnade på musik och snackade ungefär :D Kul var det och så var de så snälla så de körde hem mej^^
Nu är klockan allt för mycket igen eftersom jag som vanligt sitter här och har helt ovettiga diskusioner med skojiga männiksor. Så tack gode gud för att jag börjar tio imorgon.
Gonatt, dröm söta drömmar<3

Bildlöst jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0