SOLO och lakritsglass.

Måndag 29 augusti
Så var det ny skolvecka igen. Efter två timma psykologi och en timme religion hade vi två håltimmar vilka till störst del spenderades i datasalen. Så en sväng till stan hann vi också. En timme matematik, sen konst. Ritade nästan en hel fjäder... Haha :D Efter skolan gick jag en sväng på stan med Sara. Nette kom från tåget så fick höra lite om hennes dag innan hon stack. Träffade på mamma som hade köpt glass men hon var påväg bort så jag fick föra hem den.
Nette var fortfarande kvar. Hon hade stannat och snackat med en gammal klasskompis så snackade med dem lite snabbt innan jag stack hem. Så skulle jag egentligen träffa Nette igen men hon stack hem så då blev jag hemma jag också.
Har fått rummet städat i varje fall. Dammsugat, torkat lite dam från hyllor, vikt in kläder i garderoben eftersom allt låg huller om buller och dammat mattor också. Dom är tunga så det var inte så enkelt :P Dessuom fick jag massa äckligt damm i halsen.
Efter några avsnitt med vampyrerna, lite SOLO läsning (fick låna tidningen av Nette<3) och lakritsglass ätande (MUMS<3) blev det att sova.

Denna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0