Stärvande.

Blev inget med Robin idag eftersom han stack till Ekenäs. Frågade i och för sig om jag följer med men värdet var dåligt och har varit helt slut hela dagen. Ingen energi och inget vidare humör så det får bli en annan gång :)
For och handlade med mamma sen åkte vi till pappa och här är jag nu. Försökte se filmen Something Borrowed men den stärvade efter halva filmen så orkde inte. Nu sitter jag och snackar med Robin och Jenny men är apsömnig så det blir att sova inom kort. Fast å andra sdan tänker jag så nästan alla kväller men endå sitter jag uppe alldeles för länge. Hoppeligen inte idag :)http://christinarisberg.blogg.se/images/2011/something_borrowed_153235339.jpg
Imorgonbitti åker mamma till Sverige och kommer hem först på söndagen. Synd bara att jag har skola och inte slapp med :P
Dröm östa drömmar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0