Ösregn.

Kom hem från skolan för typ en och en halv timme sen. I ösrenet...
Hade en timmar modersmål imorse där vi diskuterade det isländska språket. Man fattar fan inte vad de säger. Sen istället för den andra modersmålstimmern fick vi gå och lyssna på en föreläsning om Unisef. Biologi en timme. Troligen blir exkursionen (tror det heter så) av nästa onsdag, hoppas i varje fall. Efter mat och snack med Jenny hade vi en timme psykologi innan två timmar matematik. Så slutade jag och gick ut. Åh vilken tur tänke jag eftersom det knappt regnade mer (tidigare när man kollat ut genom fönstret bara öste det ner) och började glatt gå hemmåt. Långt hann jag inte innan himlen som öppnade sig... Trevligt. Inte har jag långt hem men det var otroligt många vattendroppar som hann attackera. Det resulterade i en dyngsur tröja.
Funderar på att sticka till Robin idag och sen blir det väl bäljars.


För tillfället skiner somlen men man vet aldrig hur länge det håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0