Isblå ögon och otroligt vacker

Måndag 1 augusti
På jobb, fast fick senare reda på att jag egetligen var ledig men det fanns mycket att göra så jag behövdes ju tydligen. Dagen gick rätt fort och när jag slutade och gick ut genom dörren såg jag väldens vackraste varelse... Okej en viss överdrift fanns det ju i det där men fan inte långt ifrån. Jag dog nog lite där på stället. Så sjukt söt, snygg och het kille, allt på samma gång :) Isblå ögon som skymtar fram under hans ljuust ljuuuust bruna, nästan blonda lite arfokrulliga hår<3 Brunbrännd hy som framträdde extra tydligt mot en mörkbrun tröjja... WOW!
Så påväg hem stannade jag till i Cafét där Ela och Manda var på jobb. Satt och snackade med dem och drack Elas coca-cola(A)
Hemma, blev det dator en stund innan jag gick och sova ganska tidigt.

Tumblr_lpfio5qmeo1qe31xzo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0