Ursöta plåster

Tisdag 2 augusti
Jobbade som vanligt till ett. När jag slutade var det att skynda hem eftersom vi skulle åka till Ikea så vi for via och hämtade mofa och Danne och så bar det av. Själv hittade jag bara ett häfte och gulliga plåster men mamma köpte två skåp och stor byrå. Medan de andra lastade allt på släpkärran stod jag och köade i en evighet för två chokladplattor och en hotdog... Haha hotdogen hann jag till och med äta innan jag kom fram till bilen så det känndes ju lite onödigt men när man väl kommit halvvägs fram til kassan var det ju inte som att man bara ville gå därifrån heller. Tid hade vi och choklad är gott! Det visste väl ingen...^^
Tillbaka i Karis bar vi upp alltihop till lägenheten, fy fan dedär grejerna vägde.
Så väl i Båsa igen var det bara att sova direkt för jag kunde knappt hålla ögonen öppna :P

PATRULL Plåster, blandade mönster Antal i förpackning: 20 styck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0