Vindruvor och choklad.

Klockan tio före åtta imorse gick jag till skolan. Började med två timmar modersmål. Vi fick läsa en norsk text som vi sen ska skriva ett referat om. Visst är det lite svårt att förstå men i ett sammanhang går det nog endå. Så biologi. Snackade om en utflyckt vi åker på om två veckor (om det blir som planerat). Kommer nog bli riktit kul^^
Efter att ha ätit och babblat med Jenny hade vi dagens sista lektion. Psykologi. Skulle haft två timmar matematik sen ennu men läraren är borta så det slapp vi. Köpte några böcker inför kommande perioder och förde hem dem. Tog konst-"mapparna" från förra året (min och Kattens) och förde dem till skolan. Så en sväng med Sara på stan. Vindruvor och choklad! Mumms<3
Sara stack och nu har jag suttit här mest.
Är sådär sått irriterad på min kusin... Han underade om jag var hemma idag och att han skulle komma hem men fick nyss meddelande om att han skuter upp igen för han var tydligen trött så han sku fara hem och sova... Joujou -.-
Funderar på att träffa Nette en liten stund men det kan hända att hon sticker hem direkt när hon kommer till Karis så vi får se :)

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0