Blomma som inte blommar.

Fredag 23 december
Vaknade och lite efter det ringde Jenny och ville ha mig till stan så jag gjorde mig snabbt i ordning och så stack vi. Köpte en blomma som mamma ska få i julklapp. Den jäveln blommar inte ens men det fanns ingenstans, bara knopp men det får va bra så då :) Hängde med Jenny där. Och träffade Nette lite senare. Grauiga miner jauu, hihi! Så stack Nette och jag kom hem. Jenny for hem hon också. Nette skulle komma sen men hon slapp aldri. Får se henne en annan dag då bara. Istället tog sig Api och Tonja hit. Två väldigt kalla små saker kan man lugnt säga. Händer av is ungefär.
Jag har städat och packat presenter. Och babblat med människor om en massa konstigeheter och sånt.

Tumblr_lvw2oj1tso1qewb7ro1_400_large_large

Typ om sånt här har vi snackat :D
Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0