Drömde att jag hade en hund.

Söndag 11 december
Sov hur länge som helst vilket jag måste säga att var riktit skönt. Så drömde jag att pappa hade köpt en liten gulli boxervalp till mig. Helt underbar dröm som gärna skulle få vara verklig.
Sen har jag som vanligt inte gjort något vettigt. Snackat om lite planer för nyåret i varje fall och som det verkar nu kommer vi ha det jävla kul.
I Taket Lyser Stjärnorna kom för en stund sen i tv:n så kollade lite på den. Vissa saker är lite underliga men annars är den väldigt bra. Nyss blev jag klar med matematikläxan eller blev klar kan man väl inte säga eftersom jag bara lyckades lösa en av tre uppgifter men försökte i varje fall. Nu blir det att krypa under täcket och sova. Imorgon skola igen.
Dröm söta drömmar<3

http://idaamandam.blogg.se/images/2009/b5df4f84-dce8-41a2-8d8c-eb353f4df6bd_66186522.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0