Godkännd! :D

Torsdag 1 december
Nu är vi redan inne i december och inte en skymmt av snön ser man. Stormandet bara fortsätter just nu sitter jag här utan ström.
Skolan till tolv sen hem. Hämtade ut finskaprovet och är superlycklig eftersom jag är godkännd! :D Kollade på The Switch. Totalt förutsebar, inte mycket spänning men endå bra. Packade igop lite grejjer och kom till pappa sen direkt vidare till Sara. Vi kolla underliga Youtube klipp, spelade spel, snackade, skrattade och åt lite godheter. När jag kom hem igen hoppade i duschen. Plötsligt gick strömmen. Tur så hade jag skölt ur håret då redan men hela armen var helt nertvålad... Inte kul. Försökte skölja bort snabbt som ögat när strömmen för en sekund kom tillbaka igen men han inget vidare så fick nöja mej med att gnugga med handduken men imorgon är min arm antagligen prickig eller något av att ha haft tvål på sig hela natten... Nu är jag sur och trött så ska sova. Imorgon blir det kort skoldag med supé på kvällen. Nice.
Dröm söta drömmar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0