Mitt flås skulle gärna få bli bättre.

Onsdag 7 december
Började tio. Två sista timmarna matematik. Jag får räkna varenda uppgift sjukt många gånger men lösningen får jag ju nog tillsist.
Efter skolan blev det stan med Ela en stund. Hennes reaktion när hon såg en viss kille var klockren! Helt underbar och sjukt rolig :D När hon stack kom jag hem, åt och böt om innan cirkelträningen.
Sara var sen så det var bara jag och Kika (som för övringt blev vald till Lucia. Grattis!) som var ut och joggade och fan den tjejen har flås, inget överraskande i och för sej men fan jag hade problem med att hänga med när man åkte bakåt för varje steg på grund av isen...
Så på själva träningen var jag så slö så de muskler som används när man skrattar fick minst lika mycket träning som de jag var där för att träna. Dock kändes det som det gick mycket bättre än förra gången.
Hem och duscha och sancka med Nette. Jag fick bland annat lyssan lite på hennes höga tankar om dej själv x)
Läxor har jag fått gjorda och nu börjar det bli sovdags.

Ps. Jag blir bara så irriterad på ninchalanta jävlar. Vissa av dem beter sej dessutom väldigt two-faced.

Voldemort_by_jerekalle-d33n26p_large

Gillar idén och känslan i bilden.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; sorry för en veckas sent svar men har inte haft så mycket tid!

Sno dom du, finns annars på weheartit.com och så söker du på "before I die" :)

Kram!

2011-12-08 @ 15:51:02
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0