Morgongymnastik berstående av spring i korridoren.

Måndag 12 december
Till skolan klockan åtta. Två timmar religion där vi började med att tänja och sen skulle alla ut och springa ett varv ner för trappan. Morgon gymnasitk och alla kollade sett, haha. På håltimmen gick jag och ritade grodan jag ska trycka på tyg större så snart kan jag börja trycka.
Efter psykologilektion gick jag och ritade vidare på grodan lite på en timme tills Ela slutade. Till stan och träffade på Tony så hängde med honom. Även med Elas syrra en stund. Gick runt och satt och babblade massa som vanligt. Blev dessutom sjukt mobbad. Kallad fet och dum och allmänt cp hela tiden.
Inte är livet enkelt inte :D
Och fasen vad vissa kan va söta, och vilka leenden sen sådär btw ifall det skulle råka intressera någon, haha.
Så feidade vi i varje fall Tony vid sextiden och for via lägenheten innan Ela stack hem och jag kom hit till pappa.
Stack till Hesburger och åt med pappa. Blev ju endå kallad fet så många gånger idag så kunde lika gärna styrka påstående genom att äta lite skräpmat :D
Hem och hade ett tjugo minuters samtal med Jenny om allt och inget, har inte snackat på riktigt med henne senaste tiden så det var kul. Så försökte vi fortsätta på skype men mitt internet ville inte sammarbeta.
Blev chatt istället då. Jenny och på torsdagen har jag dejt inbokad med henne verkar det som<3 Ela om allt, Api, Tony, Krille om droger och svensk drogkpolitik, fan inte normalt men rätt jävla intressant! Och Bello, undrar när man får se henne, hon håller sej i Ungern hon bara. Snart ett och ett halvt år sen jag sist såg henne om jag inte tänket helt fel...<3
Nu ska jag fixa en läxa och sen sova. Imorgon börjar jag elva så det är skönt men har endå suttit här för länge så jag kommer inte fåf jättemycket  extra sovet, som vanligt då, haha.
Dröm söta drömmar<3

Intressanta grejer, liksom hur de påverkar kroppen och varför folk använder sig av det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0