Snart är julen här.

Tisdag 20 december
Vaknade och hoppade i duschen, sen när jag satt och sminkade mej ringde Api. Eve hade håltimmar så hon kom hit en stund innan vi stack till skolan för att äta. Så var det engelska för min del. En timme religion och sist geografi. Hörde bara på några presentationer. Skulle ju sticka med Robin någonstan men han hade redan varit dit tidigare på dagen så det blev inget. Nette hade ringt till mej hon med men när ja ringde tillbaka till henne hade hon stuckit iväg bort så ska se henne imorron istället.
Så jag har inte gjort mycket. Lyssnat på underbar musik, läst massa bloggar, druckit glögg, snackat om livet.
Det är snart jul och borde ha haft julklapparna färdiga redan... Stress men har inte mycket kvar så imorgon ska jag ta det sista. Inga fina eller något men det får duga. Annars stressar jag ihjäl.

Ha en trevlig kväll! Imorgon är det sista skoldagen innan jullovet. Bara julfesten kvar på torsdag sen. Så skönt<3Tumblr_ls0zcivvio1qgsvrbo1_500_large
Så en random bild bara därför att tatueringen är sjukt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0