Stormar så man tror man ska flyga iväg.

Fredag 9 december
Inga positiva tankar när klockan ringde men drog mej upp endå och stack till skolan. Första timmarna geografi. Vi fixade klart det sista på grupparbetet. Hade inte mycket att göra så satt mest och snackade med Emmi om Nya Zeeland och lite sånt.
Efter skolan var jag hem en sväng. Åt lite och kollade tv innan jag sen lite före tre gick till skolan för att möta Ela. Världens snöstorm att gå i och så smälter snön i ansiktet och man har maskaran utkletad runt halva ansiktet men annars rätt mysigt med storm förutom att det ibland kändes som man skulle flyga iväg. Vinden är otroligt stark. Så påväg till bussis kom Robin med. Han verkar gilla snurrar för denna gång han snurrade runt mej på den hala isen så jag knappt hölls på benen x) Sen var jag med Ela och Eve på stan en stund och Matte hängde på han också.
Kom hem, och nördade lite. Skypea med Nette och nu slökollar jag på Bad Boys 2 men hänger inte alls med.

Typ sådär såg hon säkert ut när hon satt och babblade skit med mej^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-09 @ 21:46:37
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0