Ojski Pojski.

Lördag 10 december
Stack och handla med pappa sen och hoppade av vid Robins sen. Han va inte alls påväg till Ekenäs runt fem som han igår sa till mej utan mycket tidigare så när jag kom var han ungefär påväg. Jag och Api stack med honom till tågstationen. Catchade upp lite om vad som har hänt den senaste tiden.
Till butiken och vänta på skjuts. Hemma hos dem gjorde vi inte mycket alls. Chill bara. Men en lite äcklig grej hände. Mario (deras katt) verkar nämligen ha varit i strid men någon annan katt eller något så den har nästan bara legat och sovit konstant nu senaste dygnet i varje fall. Api hittade något i pälsen hon trodde var ett sår men när jag se kollade noggrannare märkte jag att det var en klo som satt fast i huden!?? Fy fasen så sjukt det måste tagit. Vi drog självklart ut den och det blev bara ett litet märke så det var ju bra men den andra katten då, som fått klon låssriven, det kan ju inte heller varit vidare trevligt. Nu hoppas vi i varje fall på att Mario piggnar till fort :)
När jag kom hem kollade jag en film, änglagård den där senaste och har nu suttit här. Blivit jämförd med Sasha från Noaks ö bland annat. Haha, ojski pojski<3

http://annaspratshow.blogg.se/images/2011/sasha-1_143406832.jpg

Söt jag var då.

Just nu sitter jag bara här och gäspar så ska nog krypa under täcket alldeles strax.
Dröm söta drömmar<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vår ena hadde o en klo under halsen en gång, men den va int alls hårt fast som tur :s



Haha Sasha :D

2011-12-11 @ 08:26:46
URL: http://saraora.blogg.se/
Postat av: Sara

Hah jo stämmer. Där e den inte så grön :D<3

2011-12-11 @ 14:23:26
URL: http://saraora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0