Jakten på tröjan. Denna fanns inte i min storlek...

Stack till Iso Omena när jag slutade då som sagt. Tänkte ändra oss men åkte endå. Påväg dit ringde Nette och under tiden jag snackade med henne ringde Jenny tre gånger, så en liten stund senare ringde Api. Fasen jag var populär idag då.
Väl där började jakten på julklappar. Det gick inge vidare så alla kan förberäda sig på att presenterna från mej suger. Fan jag hatar julklappar, vem fan kom på dem. Skapar bara en massa stress när man har så dålig fantasi som jag. Födelsedagspresenter förstår jag bra och den idén gillar jag men julklappar? Nee bara stress :P
Så hittade jag en väska till mej. Och den där perfekta stickade tröjan som jag sökt så länge kom in i mitt liv. Men självklart med min tur så var det bara en kort, kort stund eftersom de ju inte ha i min storlek. Fanns bara L och XL. Det är inte min dag idag!
Så kom vi hem. Har ont i magen och är trött, ennu en läxa kvar och börjar åtta imorgon. Skitdag!
Men imorgon slutar jag tidigt och får sen träffa massa roliga människor så ser fram emot det. Men ibland har man dåliga dagar även fasten mina kommer rätt sällan tur nog (eller jag tillåter dem väl inte att komma oftare heller :P) men idag är en sådan så nu ska jag stäga av här, skita i allt, kolla snabbt på läxan och sen sova i väntan på en ny och bättre dag. När jag fotade väskan satt jag mej på golvet och kom fram till att det behöv dammsugas. Pyh! Det skiter jag i nu, orkar inte bry mej det minsta. Får bara hoppas på att ingen kommer på besök.
Dröm söta drömmar<3

Ful bild fin väska. Den var i och för sig finare i butiken. Jävla skitdag!
Nu borde jag sluta angsta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0