Tog nyss en lång, varm dusch.

Torsdag 15 december
Börja åtta då. Usch. Efter att ha drömt att jag berättat om Madagaskar... Vilket jag trodde jag skulle göra idag. Haha. Men sen på geografin så hann vi inte med mitt land så det blir säkert imorgon. Sista timmen psykologi, vi gjorde klart grupparbetet så den timmen bara rusade fram.
Slutade efter det och hängde med Ela. Så när man går där och trycker i sig en banan och ennu till tror folk man skrattar eller värre, typ fnissar åt dem. Naaas.
Så såg vi Tony och hängd med honom. Men han stack iväg någonstans sen.
Ela stack hem och Tony kom tillbaka så var med honom, Jenny, Nette, Api och Tonja.
Vi satt bland annat i bibban när Simon och Faruk kom dit för att ha lite picknick. Simon tycktes i och för sej tycka det var genant... Haha varför vet jag inte riktigt men okejdå :D
Vi gjord de vanliga, gick omkring, babbla och sånt. Men så stack alla hem utom Api och Tonja. Sträckt med dem en stund innan jag också kom hem.
Tog en lång, skön, varm dusch och skypade med Nette lite. Kollat igenom läxor och försökt förstå mej på människor. Fasen vi är svåra. Nu ska jag snart krypa under täcket och imorgon är det fredag^^
Dröm söta drömmar<3

Tumblr_lvzdpevvet1r2cktpo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0