Ela gnyr i sömnen.

Fredagen då. Vi hängde på stan lite. Tony var påväg till Karis men kom aldrig. Men vi hängde med lite av Elas vänner, alla de snackade finska. Haha, jou jag vill också kunna. Men det gick nog riktit bra endå. Sjukt trevliga människor i varje fall :) Men så stack de. Vi gick hem till mej en stund. Musik och sånt innan vi for till ABC. När vi gick förbi Robin och Apis tänkte vi att vi kunde fråga om hon ville med och de ville hon. Robin och Martin kom med de också och Robin berättade för mej om lite skojigheter han varit med om :)
De andra stack så var det bara jag och Ela kvar. Hon blev påkollad när hon höll på att rammla på näsa och det var för gullit. Själv blev jag superglad av en grejj och svävade på små rosa moln hela hemvägen (idiotiskt men sant)^^ Satt och snckade med Ela lite sådär och nördade tills hon somna. Då satt jag och babblade med Tony istället. Ela låg bervid och hade underliga ljud för sej i sömnen. Låg och gnydde och ryckte x)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0