Har haft Jenny på besök.

Måndag 19 december
Upp klockan sju och väg till skolan en timme senare. På religionen berättade vår lärare som är från Indien om hinduismen och så fick vi smaka på nått konstigt snacks. Typ någon blandning mellan chips och nudlar. På håltimmen satt jag i konstsalen, fixade med en matematikläxa och började lite på några julkort som nog aldrig kommer bli färdiga. Matematik och psykologi sist. Sen hem. En stund senare kom Jenny. Vi snackade och lyssnade på sjukt bra musik<3 Följde henne hem sen så fick lite motion också.
Nu har jag suttit och lyssant på Promoe och Jukka Poika. Så bra!
Det blir tydligen ingen utflyckt till en av granstäderna imorgon som vi först tänkt. Istället ska jag umgås lite med fina kusin. Han ville att jag skulle komma med någonstans så varför inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0