Vilken dag...

Fredag 2 december
Api och hennes kompis hade smält choklad när de bakade i skolan. De drog på stort och passade på att smälta slickepotten också. Först efter att de ätit märkte de att de ätit plast. I och för sej var det ingen stor mängd men endå...x) Var ju på läkargranskningen sen också. Jag trodde det var mycket som skulle kollas, typ syn, blodtryck och sånt men nej han frågade mej bara några frågor och lyssnade på mina lungor, det var allt så de gick på ungefär tio minuter.
Stack till stan med Ela klockan ett när jag slutade. Massa randome händelser. Det var en snuskig gubbe som var überäcklig mot Ela. En tant jag aldrig sett förut kom plötligt fram till oss och frågade om vi vill ha banan för tobak sa hon att hon inte skulle ge...? Så såg vi lite urgulliga människor och ennu mer snuskar.
När Ela skulle sticka hem stod jag med henne på busstationen. Robin var där och fick för sej att det skulle vara roligt att hålla i mina armar och buffa omkring mej baklänges där så att jag höll på att snubbla på varenda kant. Så jag skrek till av rädsla med jämna mellanrum :D Där var Api och hennes kompisar också så gick en sväng runt med dem innan jag kom hem. Såg också min andra kusin som trodde han var cool eftersom han hängde med vissa människor så han kunde inte snacka med mej över huvud taget. Han som i vanliga fall babblar om det mesta. Moget? Ja men såklart :D
Mer ointressant info får ni imorgon för nu ska jag krypa under täcket. Dröm söta drömmar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0